Onsdag 2 maj

Idag har vädret varit ännu bättre och finare än tidigare! 24 grader när jag kom hem från skolan och strålande sol. Satt ute på trappen och läste lite efter att jag kom hem, och jag tror faktiskt jag fick lite färg trots allt! Men i morgon blir det solariet igen. Hehe.

Min lilla ponny fick gå ett ganska tufft dressyrpass på utebanan ikväll. Jag fick henne riktigt lösgjord och fin idag, så det känns super! Vi avsluade med en liten skrittrunda i skogen med lite kringelkrokar runt träden och hopp över ett minidike till Summer stora förskräckelse... Det tog fem-tio minuter innan hon gick med på att gå över.

Det var så himla härligt att kunna rida i t-shirt klockan 20.30 och inte alls känna att man fryser. Det finns hopp om sommar även i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0