Jag har fått mitt liv tillbaka

Yes, idag fick jag tillbaka mitt liv som skolan tog ifrån mig för ungefär 12 år sedan. Det känns galet bra. Jag har inget mer plugg att tänka på, utan kan bara njuta ordentligt av den sista veckan tilsammans med klassen. I morgon är det bara en vecka kvar - då smäller det!

Igår tjuvstartade SP09 studentveckan, och ja vad ska man säga? Vi satte ribban oroväckande högt! Ska vi hålla den här nivån på alla fester under en veckas tid så vet jag inte hur det kommer sluta. Men roligt hade vi i alla fall, helt klart.

Skoldagen idag var inte lika rolig där emot. Åkte upp till klockan nio för att titta på lite ekonomifilmer och ha ett betygsamtal. Det var ju inte direkt jobbigt, men gårdagen satte sina spår..

Nu ligger jag i sängen med datorn och bara kollar runt. Jag vet inte när jag tog mig tid till det senast? Jag har tittat på ett par avsnitt Band of Brothers också, och bara njutit av att vara helt fri från skolarbeten. Tack!

Bjuder på några bilder från igår kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0