Ingen tid över

Ja här hände det inte mycket! Haha
Jag sitter med plugg upp över öronen känns det som, så idag körde jag på en ordentligt pluggeftermiddag/kväll efter en lång skoldag. Jag var hemma 16.45.. Det tycker jag inte om. Då känns det som om hela dagen redan har gått.
Men jag har fått en hel del gjort idag på mitt projektarbete, och jag närmar mig slutet med stormsteg! På fredag ska det vara klart.

Summer vilade alltså idag. Anna var gullig och mockade åt mig då jag inte hade någon bil så jag kunde ta mig ut. Och ingen speedway blev det för min del heller trots första hemmamatchen.. Men det var ingen superspännande match som jag missade. Dackarna vann stort över Hammarby med 52-38. Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0