Torsdag

Nu är jag hemkommen från stallet. Summer vilar idag, så jag har bara varit ute och mockat och gjort henne lite fin.
Jag trodde det skulle regna idag, så igår när jag var där tog jag på henne täcke. Det visade sig dock att det blev strålande sol. Det har dock blåst en hel del så jag tror inte hon blivit för varm. Täcket fick vara på även nu, eftersom de faktiskt säger att vädret ska bli sämre.

Nu ska jag in i dushcne, för klockan 18 kommer Emma, och då ska hon, jag och Lotta åka till Oskarshamn. Vi ska se Hunger Games på bio. Jag har ganska höga förväntningar på filmen faktiskt, så jag hoppas den lever upp till dem. Vi ska även äta på Donken innan. Attans så trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0