Söndag

Jag kan nog inte beskriva hur trött jag faktiskt är just nu! Vi var på lite fest i Virserum igår. Vi höll igång till klockan sju ungefär, i alla fall jag. Pappa kom och hämta mig och Emma och sedan dess har jag sovit en timme sammanlagt ungefär. Jag la mig i soffan och tittade på ett par avsnitt The Pacific och halvsov.

Jag ska snart kla på mig lite ordentligt och sedan åka till Hultsfred. Mamma ska till tåget och Emma ska köras hem. I eftermiddag ska även Summer ridas lite och sådär. Jag har go träningsvärk i magen idag efter ett ridpass på Play Boy igår, men det var riktigt riktigt roligt. Rembrandt var superduktig igår också, och Summer var pigg och glad när jag red ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0