Måndag

Summer vilar idag. Jag har varit ute i stallet och mockat och fixat lite. Jag hade tänkt brodda av idag, eftersom all is och snö är borta i stort sett och det ser inte ut att komma mer heller, men det gick inte som jag hade tänkt mig. Jag fick bort nästan alla, men tre st satt verkligen stenhårt! (en anledning till att hovslagaren inte ska sätta i dom ;) Så jag fick helt enkelt skruva i alla broddar igen, så att det inte ska bli ojämnt.

Efter att jag kom hem från stallet har jag varit ute med Flash. Han sprang dock bort ifrån mig när vi hade gått halvvägs, så jag gick och letade efter honom i 30 minuter innan mamma och pappa också fick komma och leta. Det visade sig dock att han hade sprungit hem. Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0