Helgens planer

Veckan har gått riktigt fort, och i morgon är det redan fredag!
Då ska jag och Emma först till Jimi och hoppas på att vi får en drop in tid hos honom under dagen. Dags för tattoo nummer två! Vi har även en psykologilektion. Efter den är det dags att rulla hemåt skulle jag tro.

Jag har inga direkta plander för eftermiddagen/kvällen, mer än att Summer ska ridas och tas om hand.



Lördag förmiddag ska jag tillbringa i stallet. Tre hästar ska ridas bland annat. Det ser jag fram emot! Jag måste också städa mitt rum, damsuga framför allt! Ni vill inte veta hur mitt golv ser ut, hehe..
Inga planer för kvällen än då länge.

Söndag kommer vara väldigt lugn skulle jag tippa på. Jag kanske tar tag i något skolarbete och sådant. Summer ska i alla fall ridas, så jag kommer hem ifrån ett tag.


Kommentarer
Postat av: emma

Nu är det planer jag e hemma-fest sugen som satan jippie living the dream osv har hittat en buss till vrum med wihuhuhu :)

2012-03-22 @ 22:43:49
URL: http://emmaedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0