Dagens varma ridpass

Idag har det varit så varmt så jag har faktiskt ridit i t-shirt! Det var inte helt fel kan jag säga.
Började med Sandrina. Det var sista passet med henne på ett tag, då hon åker i morgon. Hon kommer dock tillbaka igen till min stora glädje! Idag var hon riktigt fin och lyssnade bra. Inga sparkar i galoppen heller utan det flöt på bra. Hon blev lite trött mot slutet så då började hon tjura lite men inte farligt mycket :)

Summer har gått ett ordentligt dressyrpass, och även hon skötte sig fint! Tränade inte så något speciellt, utan gjorde en del av varje. Jag la dock ner lite extra tid på galoppfattningar från skritt och förvänd galopp. Där känner jag att vi har tappat lite. Min lilla ponnyskrutt var lite trött efteråt tror jag ;)


Kommentarer
Postat av: Lizette

söt ponny! tycker att den har en så väldigt fräck färg :)

2012-03-20 @ 21:00:52
URL: http://twiceasniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0