Blandade bilder

Nu när jag ändå är igång med bilderna kan jag ju lägga upp lite andra bilder jag hittade, som inte har med hästar att göra. Typ skolavslutningar, konfirmation och lite andra töntiga bilder från högstadietiden.  


Avslutning i 9an, jag syns knappt! Haha

Avslutning i 9an, jag mitt i bilden 

Kvällen innan avslutningen i 9an tror jag. Jag i gul t-shirt. Det känns som en evighet sedan, samtidigt som det känns som igår typ.

Sånt här styrde vi med om somrarna förr, haha! Någon kväll med Anna och Frida :)

Badade badtunna på brandstationen någon gång när Anna fyllde år

Matkrig hade vi också någon gång, tydligen 

Alla dessa kvällar vid Bysjön!

Det var alltid lite drama när vi skulle dit och hem, eftersom vi var tvugna att ta oss förbi dom här med våra cyklar x)

Fika efter att vi gått Lucia i kyrkan

Kompisar i stallet.. haha

Festivalen

Konfirmationsläger. Frida, jag och Jungfru Maria med Jesusbarnet i högst hugg!

Häng utanför Konsum. Det är sånt man sysselsätters sig med här som ung tonåring..

Det här är den töntigaste bilden jag har sett på länge tror jag, HAHAH


Korridorhäng sista dagarna i 9an. Man ser mitt lilla skåp på de här bilden, det andra från vänsterkanten, hihi.

Innan Metro någon gång, kan det vara första gången kanske? Kort hår hade jag iaf

Kväll i Järnforsen

Klassresa till Gotland i 9an

Gotland Gotland Gotland!


Haha, alla dessa bilder på sig själv i spegeln




Avslutar med lite konfa-bilder. Galet kort hår jag hade!
Den som har orkat kolla igenom alla bilder får en guldstjärna.

Kommentarer
Postat av: emma

åååh så söööt!!! eeeh guldstjärna till mig tack! :D

2012-03-06 @ 21:26:18
URL: http://emmaedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0