Torsdag 5 juli

Jobbjobbjobb är det som gäller, men i morgon är sista jobbdagen för den här veckan. Gött! Men jag ska inte klaga. Jag trivs och dagarna går fort :)
 
Min lilla ponnyhäst har gått ett pass uppe i ridhuset ikväll. Mycket jobb i skritt med fokus på att kunna ställa igenom henne ordentligt i båda varven. Hon skötte sig bra, inte allt för mycka idiotryck och jag tycker jag fick ut det jag ville av ridpasset. Duktig ponny :)
Red med nya stövlarna idag också. Vill inte slita på "finstövlarna" hela tiden så som jag gjort nu den senaste tiden, så jag passade på att beställa ett par Tretorn Falsterbo från Skara Hästsport. Lagom i storleken, snygga och sköna att rida i så jag är nöjd.
 
 
Summers nya boxgranne är så liten att hon knappt synst även om hon sträcker sig allt hon kan får att nå upp till boxkanten. Det sötaste jag sett på länge! Haha
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aw, vilken söt bild på boxgrannen <3

2012-09-17 @ 20:05:58
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0