Sista lovdagen

Min sista dag innan skolan börjar igen har jag tillbringat i stallet, på Hippoteket och i min säng, typ.

Red Summer och Sandrina på morgonen. Summer fick komma ut på en skrittur. Det var första gången den här vintern som jag faktiskt frös när jag red. -6 var det när jag åkte till stallet.
Sandrina red jag så klart i ridhuset. Hon var jätteduktig, och har gjort framsteg varje dag. Nu ska Maria börja rida henne så att hon blir mer "utbildad" liksom. Sedan ska jag få rida henne lite igen när jag har tid på helger och så, och även när hon ska hoppas in om det nu blir av :)

Summer förra vintern.


Åkte till Vimmerby sedan med dressyrtjejerna för att lämna in våra täcken för brodyr och även hitta oss varsin tröja att brodera på. Eftersom alla har i stort sett samma storlek var det svårt att hitta fyra likadana, så vi fick ta olika. Men det spelar ju ingen roll, eftersom vi faktiskt inte kommer ha dom samtidigt under någon lagtävling längre, vilket såklart är lite tråkigt.
Förhoppningsvis kan jag hämta ut täckena och tröjorna i slutet av nästa vecka eller i början av veckan där på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0