Lyckat..

Jaha. Idag lyckades jag ramla av, haha! 
Sandrina började småbocka lite som hon brukar, men mitt i allt så slänger hon sig åt sidan och jag har ingen hals att ta stöd mot liksom. Så jag gjorde en störtdykning helt enkelt. Slog i ryggen ordentligt. Det gjorde så galet ont precis efter landningen så jag trodde den hade gått av x)
Har fortfarande ont och är riktigt stel. Går som en gammal kärring!
Men Sandrina gick riktigt bra annars. Efter den lilla olyckan var hon lite spänd, men sedan gick hon hur bra som helst.

Summer fick vila idag. Klarade verkligen inte att rida henne också. Hon fick nöja sig med borstning och lite mys :) Men i morgon ska hon skrittas ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0