Gårdagens ridpass

Sandrina - Gjorde samma sak som dagen innan. I traven är hon riktigt fin, men hon har lite svårare för galoppen just nu.

Summer - Skrittade till Tveta fram och tillbaka. Hon var pigg och glad :) Inte så mycket mer att säga om det.

Amborella - Började som i fredags med att bara rida runt fyrkanten och på volten. Få en bra framåtbjudning och så där. Hon var riktigt fin, och är så rolig att rida. Lite som Sandrina. Maria lade även fram först en bom och sedan två som jag travade över. Hon gjorde även ett minikryss, som jag galopperade över så att det blev ett litet språng i alla fall. Hon var så duktig så.

Sigge - Hoppade även några språng med honom innan jag skyndade mig hem. Han hade lite myror i baken i början och gjorde några fina bocksprång och var allmänt på tårna. Men när han jobbade på ordentligt var han superfin! Hoppade bra gjorde han också.

Det var gårdagens workout!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0