Torsdag 2/2

Åh! Har inte kommit in på blogg.se under hela kvällen, men nu gick det visst! Störigt när det strular så där.

Summer fick en vilodag idag. Jag gick endast med henne ca 20 minuter inne i ridhuset. Det blev självklart lite ryktning och mys också.

I morgon ska vi ha våran specialidrottslektion ute i stallet. Maria ska prata om utbildningen av unghästar och så ska vi få se tre stycken hästar som är på olika nivåer. Eller jag får bara se en, för dom två första ska jag nämligen rida. Haha!
Jag ska även rida en häst innan dom andra kommer, så det blir en tidig morgon för mig.

Eftersom det här redan är ett ganska rörligt inlägg kan jag passa på att röra till det lite mer.
Snökanonen har kommit till Målilla nu. Ojoj vad det snöar nu alltså! Det blir spännande för mig att åka till stallet tidigt i morgon.. Hähä ;)


Min söta lilla ponny tycker inte om när det snöar ;) Bild från förra vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0