Söndag 12/2

Jag hade en riktigt rolig kväll igår måste jag säga! Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Jag, Edis och Josefine var som sagt hemma hos Lotta och Emil. Vi åt tacos, titade på Mellon, spelade spel och hade det riktigt trevligt. Gick hem efter halv ett, men kom inte längre än bort till Malin. Stannad där någon timme, innan Edos och jag traskade hem till mig.
Idag sov vi riktigt länge för en gångs skull. Vaknade efter 12 ungefär, och låg sedan kvar i sängen och tittade på Hey Baberiba. Haha!

Det kommer kanske lite bilder från kvällen. Tog inga själv, men Lotta tog massor så kanske kan sno några när hon lagt ut dom på sin blogg ;)

Summer vilar idag. Jag har varit ute och mockat och borstat lite på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0