Sista lovdagen :(

Har inte haft någon ork till uppdatering alls de två senaste dagarna, hehe. Det har inte hänt något speciellt heller som jag känt att jag behövt skriva om. Jag läser alla bloggar som uppdaterar från Göteborg Horse Show, och önskar att jag också hade varit där. Men nästa är blir det en resa dit igen, det är ett måste - Världscupfinal i både dressyr och hoppning!

Min lille ponny har blivit riden i skogen både igår och i fredags, och det blir samma sak även idag. Vädret är helt underbart, så det är riktigt skönt att vara ute. Jag ska snart dit, så jag är klar med allt till klockan 15.30 då det är dags för Världscuphoppning!


Kommentarer
Postat av: magda-matilda björklund

finfin blogg!

Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2012-02-27 @ 14:47:28
URL: http://naturalpony/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0