Nu har jag fått sportlov!

Yes, det stämmer!
Agneta ringde precis, och vi har ingen specialidrott i morgon. Vi skulle egentligen varit ute på ridskolan för att tömköra, men nu blev det inte så. Eftersom det var den enda lektionen jag skulle ha i morgon, så är jag helt enkelt ledig och får lov en dag tidigare. Inte helt fel!
Fast jag måste upp till skolan i alla fall och anmäla mig och Calle till balen.. Då kan jag också passa på att gå på klassföreståndartiden när jag ändå är där. Jaja, jag får lite sovmorgon trots allt.

Jag är så stolt över mig själv idag, haha! Jag lyckades nämligen backa ut min "lilla" bil utan att köra fast när jag skulle iväg till stallet. Det tog sin tid, och jag var nära att fastna ett par gånger - men det gick!
Pappa lyckades dock inte lika bra ;) Han skulle nyss backa tillbaka bilen av någon anledning (jag hade ställt den på en annan plats för att jag skulle slippa göra om samma sak i morgon) men det slutade med att han fick stå där med snöskyffeln och försöka få loss bilen. Hehe.  
Det blir allt lite trångt mellan snövallarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0