Fredag 17/2

Min förkylning vill verkligen inte ge med sig. Jag blir så himla trött på det! Idag rinner näsan värre än någonsin..
Det var iaf könt med en liten sovmorgon. Jag ska snart göra mig iordning lite så jag inte ser helt förskräcklig ut när jag kommer till skolan. Jag ska som sagt bara upp och kolla läget och göra några ärenden innan jag far hem igen. Bra fredag!

I eftermiddag ska Summer ridas lite. Jag ska försöka hinna skritta ut, det är min plan. Jag ska även rida Sandrina idag. Jag red henne i onsdags, och då var hon finfin!


Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg & desingare

jätte fin blogg! följa varann via bloglovin? =D



kram!

2012-02-17 @ 14:17:28
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0