Framme med saxen

Idag passade jag på att snygga till Summer lite. Fram med saxen helt enkelt!
Klippte av manen en bit, då den blivit gräsligt lång. Kortade av svansen lite också och så där. Nu ser hon ut som en fin liten ponny igen :)

Jag hade även stormockning i boxen och körde in massa nytt spån. Det gäller att passa på! Vi fick nytt spån igår så det har inte hunnit frysa än. När det gjort det är det hopplöst att försöka få loss något. Då får man köra in stora flak i boxen och vänta tills de tinat upp innan man kan trampa sönder dem och sprida ut det i boxen. Iolani tycker jag är fånig som står där och trampar, men det är mot mina principer att det ligger stora spånklumpar kvar när Summer får gå in o boxen igen ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag är också petnoga med boxen, det ska vara rent och snyggt. Inga klumpar får förekomma!

2012-02-17 @ 01:53:46
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0