Tre hästar och sex timmar senare..

Idag har jag ridit tre hästar (fyra om man räknar med den lilla stunden jag satt på Hopson), och så har jag tränat på att springa med Rembrandt inför treårs. Det har gått med med alla! Nu är jag dock helt slut. Sex timmar i stallet tar på kroppen, och det är ju verkligen inget fint väder idag heller. Blåst och regn..

Sumsum gick bra idag! Fortsatte med jobbet på ställningen. Höger går bra, men det är värre med vänster. På slutet kom jag dock åt henne lite bättre.

Jag orkar inte med några längre beskrivningar om ridpassen, men jag kan säga så mycket som att det gick bra! Precis som jag skrev i början.
Kajsa stog för dagens skratt idag iaf, hihih! 

 

Kommentarer
Postat av: Ponnybrudanras fanblogg!

Hej!

Är ni ett fan av ponnybrudarna?

Då är min blogg rätt för er!

Har gjort en fanblogg om ponnybrudarna där det kommer komma allt och lite till.

Även er läsares idolbilder och texter som ni skulle vilja ha publicerade, så fixar jag det, tveka inte ^^

Men kika gärna in där, läs och kommentarer lite^^

(designen och så är under renovering, så det kommer bli bättre ;)

2012-04-10 @ 18:19:50
URL: http://ponnybrudarnasfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0