Min Lördag

Det här blev också en ganska lång stalldag.
Åkte dit vid 9 och red Sigge. Det var ett tag sedan jag red honom, men det kändes bra! Vid 10 byggde vi bana till Mårks pay & jump som började vid 11. Den höll på ett par timmar, och när allt var bortplockat igen fortsatte jag nere i stallet.

Red Hopson i ridhuset. Han var riktigt fin, men fick jobba lite med formen i högervarvet. Han ville gärna bli lite öppen i formen och kom upp lite för mycket. Han jobbar bäst när han går i en lägre och rundare form.

Summis fick komma ut i skogen idag. Vi var ute i 1 ½ timme tror jag. Himla trevligt! Min lilla ponny var pigg och glad och tuffade på så fint så :)


Bild från sommaren 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0