Lång kväll

Jag åkte på att köra ikväll. Jag hade ju inget speciellt för mig, så det gör inget. Dock är det lite drygt att behöva sitta uppe när man egentligen inte vill något annat än att krypa ner i sängen. Skulle kunna sova ett par timmar, men då är risken att jag inte vaknar när det är dags att åka igen x) Jag får stå ut två timmar till..

Kvälle har varit lugn. Vi åt påskmat här hemma runt klockan tre. Efter det stängde jag in mig på mitt rum ett antal timmar. Vet egentligen inte vad jag gjorde? Men tiden gick väldigt fort i alla fall. Kollade lite på Harry Potter förut innan jag fick ge mig iväg.

Nu ska jag stänga på en film eller nått annat, typ Band of Brothers, och försöka hålla mig vaken. God natt. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0