God morgon!

Det blir visst ingen skola för mig idag, så istället sitter jag och jobbar lite med mitt projektarbete. Det ska ju snart vara klart. Jag kommer vara så lycklig när jag skickar in det sista, färdiga exemplaret!
Jag ska följa med mamma till Hultsfred vid tio och passa på att sola under tiden hon klipper sig. Jag måste få lite färg innan balen, för just nu ser jag nästan genomskinlig ut. Haha!

Jag ska ut till stallet runt tolv och rida lite. Summer jag få röra på sig, och så ska jag rida lite andra hästar också.


Kommentarer
Postat av: Amanda & Hanna

Fin blogg!

Hoppas du haft en bra dag ! :)

Kram!

2012-04-27 @ 15:22:04
URL: http://mandaochhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0