Fredagen den 13:e

Jag har dock inte märkt av att det har varit fredagen den 13:e idag. Jag har inte drabbats av någon otur! Än...

Jag började dagen med att åka till stallet mellan 9 och halv 10. Och ja, det är där jag har tillbringat större delen av min regniga dag. 

Red H och PB först. Båda två skötte sig bra. H var lite laddad faktiskt, så det var riktigt roligt att arbeta honom idag!

Sedan åkte vi med Rembrandt till Qvillö för att löshoppa. Han var hur lugn som helst trots att det var ett nytt ställe och allt. Hoppningen gick också bra!

Tillbaka i stallet igen tog jag hand om Summer. Hon, Mollan och Lucky gick i skrittmaskinen för första gången. S och M skulle nog inte gått tillsammans egentligen då de stressade upp varandra ordentligt i början, men efter 10-15 minuter lugnade de ner sig och började förstå vad det hela gick ut på.


Kommentarer
Postat av: Emma - Dressyrblogg

hej!

SUPER snygg header!!! Och intressant blogg :)

Lust att göra bloglovinbyte? :)

2012-04-13 @ 22:06:25
URL: http://piledalsideal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0