Dagens aktiviteter

Idag fick Summer gå ett dressyrpass igen. Det fick bli i ridhuset, eftersom det kom massa snö här om dagen..

Idag jobbade jag mycket med ställningen. Jag ställde igenom henne ordentligt i båda varven. Hon har varit lite stel och tråkig i högersidan, men helt plötsligt under uppvärmningen släppte det. Det flyttade dock över till vänstersidan. Men när jag jobbat henne ett tag blev hon riktigt mjuk och fin i båda sidorna och tog ett jämnt stöd på bettet. Riktigt roligt! Fick en superkänsla innan jag avslutade passet. Jag är jättenöjd med henne idag :)

Innan jag åkte hem hjälptes Nina och jag åt med att ta in hästarna. Det har åkt några stycken de senaste veckorna, så nu är det bara 17 st som ska in och ut. Hehe.



Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Jag har kommit in i en riktig läsperiod igen!

Kommentarer
Postat av: Josefine Thunborg - Equestrian ♥

Superfin blogg! :)

2012-04-08 @ 16:45:44
URL: http://equestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0