Torsdag

Kom hem tidigare än planerat, så det fick bli en tur runt Tveta idag också fast åt andra hållet. Det blev lite mer dressyraktigt idag, och hon gick bra :) Lite spänd som alltid när man är ute, men hon jobbade ganska bra vissa stunder och lyssnade fint på hjälperna.

I morgon ska jag åka ut till stallet innan skolan och mocka. Kommer inte hem mer..
Eller jo det gör jag ju, men inte förens på söndag vid någon obestämd tid.
Åker till Emma efter skolan efter att vi hämtat upp några random brudar vid stationen. Och tillsammans ska vi tagga ferre ute hos Emma hela eftermiddagen. Det är inte fest hos Emma alltså, utan på Metro. Dead by april. Fett nice.

På lördag far vi till storstan, och kommer hem på söndag som sagt. Uppdateringen blir väl inte något vidare bra, men det märks. Sumsum vilar iaf i morgon och på lördag. Hade en lite tanke om att jag skulle försöka rida innan skolan imöra, men nej.



Dom finaste bilderna jag kunde hitta :')


Kommentarer
Postat av: matilda

men hallå, vilka jävla bilder eller ? :O <3

2011-09-22 @ 22:06:49
URL: http://maaatildasveensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0