Ny vecka

Måndag, och har en helt ny vecka framför mig. Som vanligt är jag hemma tidigt idag, och ska snart åka till stallet och rida. Tror Summer ska få komma ut i skogen idag. Tänkte skritta ut igår, men det började regna och åska precis när jag kom dit. Gick med henne 10-15 minuter i ridhuset istället så hon fick röra på sig iaf. Men idag är det fint väder så det är väl bäst att passa på att ge sig ut!

Ungefär så här ser min veckoplanering ut

Måndag:
Skola. Rida ut.
Tisdag: Skola. Dressyr.
Onsdag: Skola. Skritta ut.
Torsdag: Skola. Lättare dressyrpass.
Fredag: Skola. Träning för Maria.
Lördag: Lätt Dressyrpass/ut i skogen. Fixa allt inför söndag. Kanske umgås med Emma.
Söndag: Första omgången av Elitserien, i Mjölby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0