Jag tycker också om test..

..  så därför snor jag det här från Emeline! Har inget vettigare för mig när jag ändå bara ligger hemma och är lite sjuk. 

RYTTAREN
Namn: Tove Danielsson
Smeknamn: Kallas Törve inom laget..
Klubb: Målilla Rid & Körsällskap
Född: 16 mars 1993
Tävlat som högst,hoppning: Lätt A
Tävlat som högst, dressyr: LA:P1
Hopp- eller dressyrryttare: Dressyrryttare

HÄSTEN
Namn: Eve's Summer Flower
Smeknamn: Summer, Sumsum, Bumsan, Spöket
Född: 2000
Kön: Sto
Ras: Appaloosakorsning
Ursprung: Holland
Mankhöjd: 140 cm
Färg: Brun, tigrerad
Tävlad som högst, hoppning: Lätt C
Tävlad som högst, dressyr: Lätt A:P1


UTRUSTNING RYTTARE
Hjälm: Charles Owen Wellington
Säkerhetsväst: -
Stövel/sko: Stövlar, Cavallo och skor, Mountain Horse
Handskar: Svarta och vita Roeckl
Skjorta: Rosarutig Pikeur
Kavaj: Pikeur Abigail
Spön: Några random
Sporrar: Vanliga 15 mm


UTRUSTNING HÄSTEN
Transport: Dalavagnen
Sadel: Globus Clic
Stigbyglar: Hansbo
Stigläder: Claridge House
Träns: Globus
Bett: Tredelat 
Hjälptyglar: -
Luvor: Har någon Agrialuva liggandes någonstans 
Schabrak: Schockemöhle, BR, Mias m.m
Sadelgjord: ?
Benskydd: Några från Hööks
Benlindor: Schockemöhle, Glen Gordon, BR, HV Polo 
Ridtäcken: Ett blått och ett grönt Smålands ländtäcke som jag vunnit
Täcken: Sjöhagen, Hansbo, HL m.m



Kommentarer
Postat av: Tuva

Hur kommer det sig att jag aldrig ser dig på bloglovin längre? x)

2011-09-26 @ 20:20:48
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0