Dagens ridpass

Bestämde mig för att rida ut idag, eftersom vädret blev superfint efter en regäl regnskur som kom precis när jag kom till stallet typ.
Körde ett dressyrpass eller vad man ska säga. Jobbade henne hela tiden och flyttade henne lite hit och dit på vägen. Och jag säger bara, vilken ponny jag har! Red runt med ett stort leende, haha! Riktigt jäkla superfin blev hon efter att jag jobbat henne i skritt en ganska lång bit. Traven var klockren, och galoppen var nästan lika bra den. Hon var lite spänd emellan åt och tog upp huvudet och kikade på kossor och sånt, men när hon slappnade av så var det verkligen superbra! Hon var glad och hade öronen framåt hela tiden. Inga tjuriga miner idag inte :D

I morgon ska jag träna, så hoppas det går bra då också. Ska även rida en lektion på lördag.
Maria red henne för ett par veckor sedan, och hon sa att hon kändes supermjuk och fin och att hon har utvecklats massor. Känns bra att höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0