Dagens grymma ridpass!

Åh, Summer gick super idag!!!
Hade en superkänsla redan från början. Hade henne lite lägre och väldigt rund i formen, precis som vi övat på träningarna den senaste tiden. Det har innan varit ganska svårt att få henne gå kvar där, men idag stannade hon där och jobbade på super!
Hon var vaken och framåt, och väntade hela tiden på nästa hjälp från mig. Hon samlade sig super och kom verkligen igång med bakbenen. Det bästa av allt var att jag hade en jättebra känsla i handen.
Jag red även ordentligt idag. Liksom skärpte till mig och var ett steg före i tanken så det blev rätt när jag vände upp och gjorde diagonalslutor t.ex.

Det här lever jag på länge :D Hoppas bara det håller i sig till helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0