Fredag, och jag är ledig!

Det kändes ganska bra måste jag säga att få ett sms klockan 7 där det står att vi inte har någon specialidrott idag. Och eftersom det var min enda lektion idag är jag alltså ledig! Inte helt fel faktiskt.
Jag ska försöka komma ut och röra lite på mig själv i det fina vädret. Solen är framme, men det är typ bara en plusgrad.

Min plan med Summer idag är nog att rida ut, eller vara på utebanan om underlaget är bra. Hon får ta det lite lugnt hela veckan nu. Har inte haft någon träning inplanerad eller nått sånt, så då kan det vara skönt för henne. Ska även dra ner lite på maten är det tänkt.


Kommentarer
Postat av: Emeline Lind

Åh :(

Jag har bara tävlingarna hemma men det är inte lika kul :(

Matilda som lånade mitt som sen lånade ut det till Steph tror jag :o

2011-10-21 @ 15:03:50
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0