Vårdcentralen

Idag skulle jag egentligen haft lite sovmorgon, eftersom det skulle vara onödigt att åka upp till skolan innan jag hade tid nere på vårdcentralen i Mörlunda. Men det sprack ganska fort! Tåget vi skulle åka hem med från Kalmar igår var inställt och det kom ingen ersättningsbuss för oss som skulle till Hultsfred, så vi tog ett senare tåg (eller buss blev det ju..) och var alltså hemma vid halv 9 ungefär. Jag skulle egentligen ridit Air Force där på kvällen, men det fick bli på min sovmorgen idag istället. Han var ganska trött idag, men snäll! Hann rida Marias egen unghäst också lite snabbt, och han var verkligen superfin idag! Mockade och bytte bandage på Summer också där emellan :)

Sedan fick jag skynda mig iväg! Kom 10 minuter sent, men jag fick vänta en stund i alla fall. Så lite innan 11 fick jag komma in, och själva undersökningen gick ju på ett par minuter, men är doktorn väldigt pratglad tar allt mycket längre tid.. Så att hinna med bussen upp till Hultsfred vid halv 12 som jag hade planerat var bara att glömma. Och hade inte mycket bensin i bilen heller, så fick helt enkelt stanna hemma. Kunde tagit en senare buss upp, men kändes ganska onödigt att åka upp för att ha lektion i 30 minuter och sen åka hem igen. Slutar ganska tidigt idag nämligen :)
Man jaja, jag har varit lite duktig här hemma idag stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0