Trött tjej!

Känns som om jag ligger lite efter här då va..

Kör en liten snabb genomgång av de dagar jag missat! + det som händer nu i veckan.

Torsdag - Kommer inte ihåg vad jag gjorde. Kan ha varit då jag red Summer i ridhuset och alla andra fick hålla undan för att inte bli överridna, haha! Då var hon knäpp.
Fredag - 6 år med Summer! Lite fest på kvällen.
Lördag - Red ut på Rembrandt! Han var superduktig. Red ut på Summer också sen. Åkte till J på kvällen.
Söndag - Kom hem vid 4 ungefär. Åkte ut till stallet och pussade på min fina ponny :)

Idag - Red Summer på utebanan, och hon kändes super! Travade och galopperade lite mer. Dock spänner hon till så fort hon hör något, och så ger hon sig iväg.. Och det tar liite för lång tid innan man får henne lika fin igen.
I morgon - Ska till Kalmar med klassen. Hem sen och rida unghäst + Summer.
Onsdag - Vårdcentralen på förmiddagen, sen till skolan, sen stallet.
Torsdag - Skola och stall. Tror inte det händer något mer.
Fredag - Försöka komma ut med Summer i skogen eftersom jag är hemma tidigt. Sen kör jag visst hela kvällen!
Lördag - Ska tydligen göra "adventsfint" hemma, rida, och sen fest på kvällen.
Söndag - Stalljour! Och första adventsmys med alla i stallet.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0