Bättre!

Summers sår ser bara bättre och bättre ut. Skönt! Idag övervägde jag till och med att låta det mindre såret vara utan kompresser och bandage, men till slut satte jag på det iaf innan hon fick gå ut för att vara på den säkra sidan!
Har promenerat en liten runda med henne också. Det är bara bra att hon rör på sig under kontrollerade former, hehe. Inget spring och inget bus. Hon är lite rastlös nu Summer. Ska fara runt och pilla på allt :)



Gjorde unghästen på förmiddagen också, och idag skrittade jag på honom uppsutten. Igår hängde jag bara på honom i skritt. Det var inga problem, det är bara uppsittningen som han tycker är lite spooky. I morgon kan vi nog trava lite. Han är en duktig liten häst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0