Stannar inne

Summer vilar idag, då jag inte har någon som kan köra mig ut till stallet. Cykla är inget alternativ idag.. Just nu regnar det som bara den. Kajsa är snäll och mockar åt mig idag istället :)
Eftersom jag inte ska till stallet så ska jag ägna resten av eftermiddag och kvällen åt lite matteplugg. Fast jag tror intde att det kommer bli så mycket av det tyvärr, haha! Det finns så mycket roligare saker man kan göra. Jag ska iaf gå ut med hunden. Det har jag lovat...

En liten fågel viskade i mitt öra att våra lagjackor redan var klara. Ser fram emot att kunna ha dom!


En liten Flash.


Kommentarer
Postat av: Tuva

Awwww han är så jävla söööt!! xD



Hur gammal är han nu? :)

2011-05-16 @ 18:21:17
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0