Resultat

eftersom blogg.se har strulat så har jag inte kunnat uppdatera. suck. gör det nu då istället!

tävlingen igår gick hur bra som helst för min del! Summer gick super och det kändes väldigt bra under hela programmet. jag fick verkligen ihop henne och hon jobbade på jättebra!
domaren dömde väldigt lågt, så jag hoppades inte på några höga poäng, men jag fick faktist 66 % och det var det näst högsta resultatet under hela dagen. det slutade med att jag och Summer vann lagklassen individuellt bland C-ponnyerna :D härligt!
det gick helt okej för laget också, en fin tredjeplats! alla red verkligen superbra, men domaren såg tydligen nått som inte vi andra såg.. jaja, vi ligger iaf tvåa inför finalen som är om två veckor på Öland. Tagga!!!

det kommer fler fina bilder sen som Matilda har skickat! vänta er en bildbomb, hehe..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: hahah ja vi är väldigt.. ehm.. fina.

Ska nog sminka mig till nästa gång om vi ska ta closeup bilder.

hahah ja klart :D <3

2011-05-09 @ 21:09:11
Postat av: Emeline Lind

Sv: hahah ja vi är väldigt.. ehm.. fina.

Ska nog sminka mig till nästa gång om vi ska ta closeup bilder.

hahah ja klart :D <3

2011-05-09 @ 21:09:19
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/
Postat av: Emeline Lind

Sv: hahah ja vi är väldigt.. ehm.. fina.

Ska nog sminka mig till nästa gång om vi ska ta closeup bilder.

hahah ja klart :D <3

2011-05-09 @ 21:09:22
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/
Postat av: Tuva

Nej vad kul! 8D

Skulle jättegärna vilja se film från nån tävling ifall du har en kompis/familj med nån gång? :D



Jätteroligt iaf, grattis!

2011-05-09 @ 23:07:27
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0