Nackdelen med sommar..

Det värsta med sommaren är självklart alla hemska insekter! Ska ta med Summers flughuva idag (inte glömma!!). Hon börjar behöva den nu.. Suck!
Innan vi flyttade henne till Sinnerstad klarade hon sig finfint om dagarna med bara huva och flugspray, men förra sommaren fick vi faktist köpa ett flugtäcke åt henne. Det är mycker värre med insekter i Sinnerstad, dels för att det ligger som det gör och sen har det mindre yta att röra sig på i hagarna. Blir ju mest att de står stilla.

Jag har aldrig haft Summer ute på natten under sommaren. Eller jo, när hon gick här hemma 3 veckor. Då fick hon vara ute, men då reds hon i princip ingenting och det var inte så farligt med knott.
När jag hade Ria också skulle vi testa att ha dom ute en natt. Morgonen efter var både Summer och Ria helt uppätna, haha!


Riafia och Sumsum :)
Har nog lite fler bilder på datorn uppe som jag kan visa er om ni vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Har inga ny tagna bilder men jag coh en kompis ska fota någon dag så snart kmr det bilder. I nästa inlägg kommer det bilder från tävlingen och kanske en video :) Fin blogg förresten!

2011-05-30 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0