Mohaha

Åkte med Emma på tävling idag. Det gick jättebra för henne och Love You. Dom vann första klassen!

När jag kom hem åkte jag till stallet nästan direkt. Det fick bli en skrittrunda idag också, fast lite längre. Det blir ingen trav och galopp ute nu när grusvägarna är så hårda. Kanske galopperar lite i åkerkanten bakom stallet nu i veckan om det passar.
Summer var iaf på fint humör, för utom när hon inte ville gå framåt för att det var något väldigt otäckt bakom kröken. Typ skog? När det händer, springer hon på tvären, sen gör hon en sving med huvudet neråt och så fastnar huvudet där nere och sen vänder hon och sticker x) Jag var ganska trött idag, så jag orkade inte hålla i henne ordentligt utan jag bara gapskrattade och då blir man ju så där svag ni vet? Haha


Kommentarer
Postat av: Tuva

Hahaha, roligt!! ;P



Vad tycker du om min SNYGGA lajm(hihih)gröna outfit som jag klistrade ihop? 8D

2011-05-15 @ 23:19:27
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0