Fredag, och jag fick komma hem tidigt!

Jag är så seg efter resan i onsdags/igår. Hade tänkt sova när jag kom hem, men började titta på Pacific och sen var det kört liksom. Haha! Fast i natt sov jag ordentligt i alla fall. Höll på att både försova mig och missa bussen..

Nu började det regna här. Har hört något om att det skulle bli åska också. Hoppas det är uppehåll när jag ska rida, annars måste jag vara i ridhuset och där har nog Maria lektioner ikväll.
Jag och Summer ska ju hoppa idag.

Hahaha!!! Sumsum och jag för ganska länge sedan i Högsby.
Saknar ridbyxorna lite. Dom var fina.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Jag fick inte komma hem tidigt!!! >_< Slutade halv fyra. o_o

2011-05-28 @ 22:51:41
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0