Bättre

Idag gick det mycket bättre! Hade inte så högra krav på hene och gjorde inga svåra grejer förens i slutet av ridpasset. Då gjorde jag lite öppnor och slutor. Tycker det gick bra med båda faktist :) Gjorde en del enkla byten också, men det gick inte lika bra. det blir alltid för många travsteg innan hon kommer ner i skritt, och när jag fattar galopp åker huvudet upp. Men det ska vi nog lyckas få ordning på.
Det sista jag gjorde innan jag skrittade av henne var att galopperar lite ute på åkern. Bara rakt fram utan att hon behövde gå i form eller nått sånt. Det var uppskattat kan jag säga ;) Glad ponny!


Kommentarer
Postat av: Tuva

Roligt! :D



Vi ska börja om från början med Zeb om du har sett det? ;) Under kategorin Horses i så fall.



Kom bara att tänka på det nu när jag såg ditt inlägg. ;)

2011-05-19 @ 15:50:42
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0