Äntligen färdig!

det är knappt 20 minuter kvar innan engelskauppgiften måste vara inlämnad i Fronter, och jag blev precis klar och har just skickat in den! skönt att ha det gjort! det var kanske inte det bästa från mig, men så fick det bli den här gången.. måste planera upp mina skolarbeten på ett bättre sätt tror jag. nu är det gjort iaf!
vi har haft prov i företagsekonomi också idag. gick bättre en vad jag trodde faktist. inte MVG precis, långt ifrån, me kanske G+ om jag har tur. haha!
oj vad mycket skolprat det blev nu. jag bara skriver och skriver. det går nästan som av sig själv.

ridpasset idag då.. jag hade tänkt rida ut från början, men eftersom det vräkte ner regn så gick jag upp till ridhuset istället. det var det katastrof. Summer var överallt och ingenstans. regn på ridhustaket och 2 andra häst som galopperade runt blev visst för mycket för henne. kunde bara vara upe på volten vid ingången. var där inne typ 15 minuter, sen fick jag välja: ett tort fast dåligt ridpass, eller ett blött och bra ridpass. valde det blöta. så ut i regnet och jobba henne på grusvägen istället. gick bra faktist, min fina lilla gullponny!!

nu ska jag sova. har NP i engelska i morgon. sen ska jag hem. skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0