Har tråkigt

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Det är väldigt bra!
Favoritgodis: Choklad och allt som är surt 
Är det nåt du absolut inte äter: Äppelmos, sparris och mandelmassa
Kläder just nu: Jeans och en ful tröja
Musik just nu: No one - The Pusher
Vad sa du senast: "Tack så mycket" till mamma, men har pratat lite med mig själv efter det, hehe
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Romantiken
Sommarplaner: Jobba, festa, rida, sola, äta
Fisk eller badkruka: Firre
Saft eller alkohol: Beror på
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Sol och värme!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Det skulle aldrig hända :P  
Spelar du nåt instrument: Nej nej
Morgon- eller nattmänniska: Båda tror jag
Sparare eller slösare: Jag sparar 
Bästa film:
Finns ju ganska många
Tror på liv på andra planeter: Nja
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej, eller beror ju på vad man menar
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig? Ohja!
Snarkar du? Nae det tror jag inte
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Dom med många ben
Största svaghet: Oj, svårt att visa känslor bl.a.
Det här är jag bra på: Jag tycker inte om sånna här frågor..
Bästa bok? Kriminalromaner
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga
Vad vill du jobba som? Polis
Chips, morötter eller godis? Godis, lätt!
Pizza eller hamburgare? Kan inte välja!
Skriver du dagbok?
Bara bloggen
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill tatuera mig på alla möjliga ställen, haha!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat
Gungar du på stolen? Det händer
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja det skulle jag :)
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Är du rädd för blod? Nej det är jag inte
Saltar du på maten? Nej det brukar jag inte göra
Gillar du att sjunga? Haha, ja..
Anser du att du är stark? Jo, det skulle jag nog kunna säga
Brukar du sola? Bara på sommaren, i den riktiga solen
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten och håller för näsan ;)
Kaffe, te eller inget? Inget
Har du en besatthet? Nej inte direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0