Tisdag

åkte upp till Hultsfred klockan 8 för att ha min tredje körlektion i Vimmerby. det gick finfint! :)
sen var det vanlig skoldag, och efter det hem och äta kroppkakor.
for till stallet sen, och trots att jag hade 3 timmar på mig att fixa en häst, så måste pappa ändå vänta 10 minuter för att jag inte är färdig. haha! jag vet verkligen inte vad jag styr med, något som tar lång tid i alla fall.
Summer var superfin idag! :D dog lite. det märks att hon har kommit igång mer nu för hon orkar bära sig bättre och springer inte iväg. jobbade med förvända galoppen, och kunde till och med göra serpentinbågar i båda varven. de ni! haha

nu ska jag se på tv och ta vara på min sista vakna timme som 17 åring

Kommentarer
Postat av: Tuva

Hahaha! Samma här :P

Hatar att ha en speciell tid att vara klar i stallet. Vissa dagar (de flesta) tar det mycket längre tid än man trott!

2011-03-16 @ 17:57:58
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0