Ridpasset

det blev ett lugnt ridpass idag. arbetade henne nästan bara i trav, typ 10 minuter. hon var lugn och fin från början, så jag ville passa på att arbeta henne där och inte riskera att hon blir stissig och spänd om jag började galoppera. tog dock några varv på mittvolten åt varje håll i galopp, men då fick jag hålla henne hårt så hon absolut inte stack för mig. måste få ett slut på det där nu!
nästa vecka har vi träningsläger med lagen. ser jag fram emot, och det blir bra för Summer att få sig en ordentlig genomkörare.



nu har jag blivit ombedd av flera ett ta nya ridbilder. jag får försöka fixa det.

Kommentarer
Postat av: amelie

sv. Okej:D tror det blir knoppar om jag hinner fixa de för det är ju snyggast!:D

2011-03-11 @ 19:45:08
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0