plugg plugg, bara massa plugg...

har tagit en paus i mitt pluggande nu, men det är bäst att jag fortsätter så fort som möjligt så jag bli klar nån gång. jag tycker inte om psykologi just nu.
Summer fick vila idag, då jag inte har haft någon skjuts ut till stallet och samtidigt varit tvungen att plugga som ett as.

förutom plugget har det varit en riktigt bra dag efter att jag kom hem från skolan - nya Ridsport (dock avelsextra..), min TP-box hade kommit (lycka!) och nu ikväll kom Ville hem från Sälen :)

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: jag har lagt till dig ,tack!:D

hur länge har du haft häst?:)

2011-03-25 @ 14:47:47
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0