Dagens ridpass

idag var jag ju duktig och gick upp vid halv 8 för att jag skulle hinna rida två hästar innan vi åkte till Vimmerby.
red Oscar först, och det var riktigt roligt! det har verkligen gått frammåt och han har blivit mycket stadigare och finare sen sist jag red honom. typ på jullovet? jag hade nog kunnat rida omkring där hur länge som helst, haha!

red Summer sen i ridhuset. det var inte en av hennes bästa dagar. hon vill helst bara springa fort och slänga med huvudet. de stunder hon spände av lite var hon fin :)
hon har fått ta det lite lugnt några dagar nu, med bara lite busridning ute, och passet idag bestod mest av skritt och lite trav och galopp på stora volter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0