Värdelös skoldag, i princip

Har inte gjort alltför mycket i skolan idag precis. Fått tillbaka 2 arbeten och lite betygsnack.
Åkte hem med femöverett-bussen, och nu bara segar jag. Fuderar på om jag ska cykla iväg till stallet nu eller om jag ska vänta lite. Hmm..
Jaja, idag är det en skrittur ut som gäller för mig och Summer! Jag har inga tävlingar inplanerade på att tag framöver, så då kan vi lika gärna ta det lite lugnt nu ett par veckor. Då får Summer en chans att återhämta sig lite efter den ganska intensiva våren som vi haft :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Denna kommentaren har inget med detta inlägget att göra.

Men vad heter hästen på headern och hur gammal är den? Påminner starkt om en häst jag brukade träffa för länge sedan :)

2011-06-13 @ 19:07:10
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: sanna

Super fin häst, din egna? :)

Läs om min dag på akuten..

2011-06-13 @ 20:14:06
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0