Uppdatering?

Hej och godkväll!

Summer gick riktigt bra idag, trots att hon var spänd och gnäggade hela tiden. Hehe. Red dock inte så länge och gjorde inga svåra saker, eftersom hon inte gått ordentligt på några dagara. Men jag red som jag skulle och allt funkade perfa!
Kanske är lite väl tidigt att säga att vi är på väg mot samma underbara känsla som för ett år sedan, men jag tror det här var början för att nå dit igen. Det kändes verkligen så!

Jag tror tyvärr uppdateringen kommer vara ganska kass här dagarna framöver. Jag började jobba idag så är iväg hela dagarna. Hemma efter 4 och då måste jag plugga teori och åka till stallet. När jag kommer hem sen är jag oftast helt slut. Men ska göra så gott jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0