Nästa inköp

Nästa inköp måste bli lite nytt till mig själv. Dels för att jag behöver det, och sen känns det lite onödigt att köpa massa nytt till Summer om hon ändå ska säljas. 

Jag behöver är ett par nya ridbyxor! Eller till och med två par. Igår upptäckte jag att skoningen på mina röda MountainHorse byxor var helt äcklig. Haha! Det var typ inget kvar av den, och jag har inte ens haft dom i ett år.. Jaja. Så just nu har jag bara ett par som är användbara, mina grå Pikeur.
Jag behöver nya stövlar! Har mina Cavallo, men dom vill jag vara rädd och och egentligen bara använda på träning och tävling. Just nu använder jag dom hela tiden, eftersom jag verkligen inte kan ha mina gamla stövlar längre. Dom har töjt ut sig och säckat ihop helt och hållet + att dom är allmänt fula.




Pikeur-ridbyxor ska jag ha ett par, och sen kanske ett par lite billigare som jag kan ha när jag bara rider runt.
Stövlarna vet jag inte riktigt. Lutar nog åt dom "vanliga" Tretorn, men Falsterbo-stöveln är ju snygg ;) Så vi får se. Ska ju bara ha dom hemma.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Gissa i våran "Finn fem fel" och om du bli vinnaren länkas du!

2011-06-14 @ 11:39:08
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: emma

Tove om du köper de fruktansvärda tretorn vad jag inte om jag kan kalla oss vänner :O :S <3

2011-06-14 @ 15:52:11
URL: http://emmaedgren.blogg.se/
Postat av: Tuva

Tycker tretorn falsterbo är sjukt fula och de andra tretorn är heller ingen hit i mina ögon, haha! :>



Vgd? <3

2011-06-16 @ 00:09:25
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0