Fixelifix

Nu är Summer badad och fixad inför morgondagen. Jag knoppade faktiskt redan ikväll, så är det gjort.
Ridpasset blev ganska kort. Värmde upp, och sen gjorde jag lite öppna och sluta åt båda hållen, lite förvänd, någon halt och sen tränade jag på att öka galoppen. Öka har hon inte svårt för, utan det handlar bara om att hon ska hålla samma tempo under hela ökningen och sedan kunna samla sig igen utan att börja hoppa jämfota. Haha

Putsade och fixade med allt annat också, så nu är vi redo!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Ha gärna med fler bilder i bloggen, blir mycket roligare att läsa då! :D Går bra med bara mobilbilder också, nåt foto på Summer när du knoppat henne, i hagen, under ridturen eller vad vet jag ;) <3

2011-07-21 @ 22:00:39
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: fo

Hejsan, fin blogg & fin häst! :)

Kom gärna in till min blogg om min unghäst. Frågestund just nu. :) Kanske följa via bloglovin elr länka varandra? :)



Kram fo & pamela

2011-07-22 @ 11:40:27
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0